skip to Main Content
Yamaha F80D

Yamaha XF375

Als u op zoek bent naar enorme hoeveelheden vermogen en stuwkracht in combinatie met de geavanceerde technologie van Yamaha’s V8 XTO Offshore assortiment, dan is de Yamaha XF375 iets voor u.

Technische specificaties

Motortype4-takt
Cilinderinhoud5,559 cm³
Aantal cilinders en configuratie60° V8 met 32 kleppen, DOHC met VCT
Boring x slag96,0 x 96,0
Max. vermogen aan propelleras in middenbereik279,6 kW bij 5.500 tpm
Max. toerental bij volgas5,000 – 6,000 tpm
OntstekingsysteemTCI
StartsysteemElektrisch
Overbrengingsverhouding1.79 (25:14)
Aanbevolen spiegelhoogte
U = Ultra lang / X = Extra lang / L = lang / S = kort
X: 640 mm, U: 767 mm, E: 894 mm
Inhoud brandstoftank
Inhoud oliecarter7.8 liter
Drooggewicht met propellerX: 442 kg, U: 453 kg, E: 453 kg
BesturingDrive By Wire (DBW)
Trim- en tiltsysteemElektrisch hydraulisch trimmen en tilten
Dynamo / vermogen12 V – 90 A met gelijkrichter/spanningsregelaar
PropellerAls optie leverbaar
Digital Network Gauge II (CL7)Als optie leverbaar
Shift Dampening System (SDS)Als optie leverbaar
Full tilt up angle77°
OpmerkingDe kW-gegevens in deze catalogus zijn gebaseerd op de ICOMIA 28-norm, gemeten aan de propelleras

Tons of Thrust and Technology.

Het krachtige nieuwe design en het dynamische uiterlijk van de Yamaha XF375 XTO benadrukken direct de ongelooflijke splinternieuwe ideeën en technologieën die staan te popelen om aan de slag te gaan.

De eerste viertakt met directe injectie. De eerste met geïntegreerde elektronische besturing, die naadloos aansluit op het Helm Master®-systeem van Yamaha. De eerste met een nieuw niveau van stuwkracht, koppel en snelheid achteruit. Het is een echte prestatierevolutie voor grotere boten en een ongelooflijk verhaal.

Overzicht: Yamaha XF375

  • Extreme Power – 5,6 l • 32-v • 60º V8 • DOHC • VCT
  • Efficiëntie – eerste viertakt met directe injectie
  • Precisie – ingebouwd elektrisch steer-by-wire systeem
  • Ultieme bediening – unieke, volledig elektronische systemen
  • 300% meer stuwkracht achteruit van nieuw uitlaatsysteem
  • Betrouwbaarheid – robuuste op maat gemaakte krukas
  • Duurzaamheid – nieuw heavy duty schakelsysteem
  • Nieuw slank ontwerp van de onderste unit met massieve tandwielkast
  • Dubbele kameroliepomp voor extreme situaties
  • Zeer handige verversingsmogelijkheid van tandwielolie voor op het water
  • Hoge output – voor meer output bij laag toerental
  • Ideaal voor zware boten en RIB’s – XTO OS-propellers
Back To Top